tisdag 22 maj 2012

En sån där lite allmän dag

Humöret mitt är ganska bra även om jag fysiskt inte mår så bra idag... Det kråtar till sig med magen i oskick men jag har njutit av att bara sitta hemma. Fick ännu morgondagen ledigt, inte alls mig emot, så hinner jag fixa lite packning så det inte blir sista minuten igen...



Jag med nybörjarna
Lajvet Arrrgh! blev nog helt bra i slutendan, visst finns det saker jag skulle ändra om jag kunde, men helt nöjd är jag nog. Dum som jag var så hade jag inte tänkt på att folk skulle springa iväg till skeppen... Och jag var lite *shishitshit* då folk sa "Vi går till hamnen och kollar läget på Victory!"... Jag hade ju förväntat mig att Erik/Grayham/John Dawson skulle häva ut sig att "Jag har mina mannar på ditt skepp" men nej, så blev det inte... ;) så det blev lite väl improviserat på vissa punkter nog... Men jag lärde mig mycket och kanske lyckas jag fixa mina fel till nästa lajv :) Alla spelare gjorde jätte bra ifrån sig och kläderna var sååååå snygga!!!! Jag var verkligen överraskad!



Harley från Arkham City
Harley från Arkham City -Harley Quinn's Revenge
Idag har jag mest tagit det lugnt... Suttit o spelat Arkham Asylum och kollat på den gamla Batman serien. Jag kan bara konstatera att karaktären Batman suger... Alla villains är ju så mycket roligare!!! Jag har fastnat speciellt för Harley Quinn, hon är ju bara för skön! Skulle vara underbart att få spela en sån roll nån gång... Helt totalt vansinnig och galen -in the creepiest sense of the word. Erik och jag ska klä ut oss till The Joker och Harley till RoPe-Con i sommar. Will be awesome, och vad passar bättre då Joker och Harley ju oxå är ett par? :D *nynnar på Harley's lullaby*


//Pia







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar