måndag 29 oktober 2012

Ett tag sen sist...

Kanske det skulle börja vara dags att uppdatera bloggen lite igen :P Mycke har hänt men jag orkar nog inte dra upp allt. Ingen skulle orka läsa det heller...

Jag ska nog sätta upp bilder från bröllopsresan som jag lovade, men dom är på Eriks datror, som i sin tur är med Erik i Hesa, så det får vänta en månad. han är där  på praktik, har varit sedan augusti och kommer hem nu till Jul. ÄNTLIGEN! Men jag måste nog som tur bara konstatera att det har varit mycket lättare än jag trodde att vara ensam... Men nog ska det banne mig bli skönt att få hem karln. Känns som man just och just hann fatta att man var gift innan han stack iväg, så det ska bli skönt att börja leva som gifta på riktigt, i en ny (och städad) lägenhet dessutom.

På tal om det så har vi tillökning i boendet. Tre råttpojkar! Nero (Cicabo's Fire, färg: siamese husky -rex), Dante (Cicabo's Strong Right Now, färg: agouti) och Virgil (Cicabo's There For Me, färg: chokolate). Dom är bara några månader gamla men är redan typ hälften större än Tifa, Yuna och Rikku nånsin var! Med denhär farten får vi börja göra luckorna till buren större för att killarna ska rymmas igenom. ;) Bilder utlovas inom kort. Killarna är inte riktigt lika sociala ännu som Tifa och Yuna var men dom är på rätt väg. Idag envisades Virgil att hoppa ner från famnen på golvet, och Dante springer inte längre in tillbaka i buren såfort man petar till honom. Snart är dom nog ute i lägenheten och tassar kring. Just nu är det Nero som är mest orädd (då det gäller mig i alla fall) :)

Vitsi vilket flumminlägg... Men jag ville nu uppdatera NÅNTING.

Som en allmän parentes så är Vasa en snökula just nu! <3 Snö! I oktober!?! Jag gillar!!! :D

//Pia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar